Hike Tatra deel 2 - Reisverslag uit Bacúch, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu Hike Tatra deel 2 - Reisverslag uit Bacúch, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu

Hike Tatra deel 2

Door: Kira

Blijf op de hoogte en volg K.J.

11 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Bacúch

Vandaag zijn wij als complete groep (Business school en Gymnasium) naar de High Tatras geweest. Om half acht zat iedereen in de bus, maar we misten wat studenten, want die kwamen later dus dat werd al snel acht uur. We hebben ook wat vertraging opgelopen door het Tol kastje, maar uiteindelijk wat K3 en Mama Mia later kwamen we aan bij de High Tatras. De klim naar boven ging snel en iedereen had het gelijk erg warm en ze vroegen zich af waarom ze nou net die tweede trui ook aan gedaan hadden die ochtend. Iedereen had het ook erg gezellig. Boven aangekomen mocht je zelf bepalen wat je wilden gaan doen. Je kon naar de watervallen. Dat hebben ook veel mensen gedaan. Het was ondertussen begonnen met sneeuwen. Het uitzicht boven op de berg was erg mooi en indrukwekkend. Verschillende kleuren en soorten bomen naast elkaar geven een mooi contrast met al dat sneeuw er tussen. Ook had je mooi uitzicht op de hoge bergen die bezaaid waren met sneeuw. We hebben nog wat in het restaurant op de berg gezeten en na een paar uur was het al weer tijd om naar beneden te lopen. Dat ging nog sneller dan de heenweg, omdat we een andere route namen en naar beneden liepen uiteraard. Eenmaal beneden aangekomen stapte iedereen de bus weer in en reden we terug naar Martin.

Verstuurd vanaf mijn iPad