Laser gamen op de laatste dag - Reisverslag uit Bacúch, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu Laser gamen op de laatste dag - Reisverslag uit Bacúch, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu

Laser gamen op de laatste dag

Door: Karel-Jan Pouw

Blijf op de hoogte en volg K.J.

13 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Bacúch

Er is een stevige battle aan de gang in de Laser Arena tussen Nederland en Slowakije. Op dit moment lijken de Nederlanders aan de winnende hand te zijn. Sommige leerlingen hebben de smaak te pakken en gaan voor een revanche in de tweede ronde.

Na het lasergamen gaan we op school verder met het voorbereiden van de workshops over Slowaakse cultuur, die onze leerlingen samen met hun Slowaakse gasten straks in april moeten geven op hun oude junior-locatie (Zuidlaren of Rummerinkhof of de Kerklaan).

Vanmiddag hebben de leerlingen ook nog wat tijd om wat leuks te kopen voor het thuisfront

• 13 Oktober 2016 - 16:43

Esther:

Leuke foto's! Volgens mij is het een hele leuke week! Geniet er nog even van!
    Groetjes Esther( moeder Matthijs)