De uitwisseling volgens ... - Reisverslag uit Martin, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu De uitwisseling volgens ... - Reisverslag uit Martin, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu

De uitwisseling volgens ...

Door: Josephine (groep Gymnazium)

Blijf op de hoogte en volg K.J.

11 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Martin

Op maandag zijn we om 8:30 opgestaan, het ontbijt was brood gedipt in ei en daarna gebakken met ham er op. Daarna moesten we eerst naar school voor een introductie van Slowakije, Martin en de school zelf. Toen de introductie was afgelopen ben ik samen met mijn uitwisseling met een grote groep mee gegaan naar een stadje vlakbij Martin. Daar zijn we gaan winkelen en ze hadden twee grote winkelcentra die er ontzettend luxe en mooi uitzagen. Wat ik een heel vreemd contrast vond met de stad eromheen. Bovenin één van de winkelcentra zat een grote Food Court met heel veel verschillende soorten eten. Met een groep mensen zijn we daarna naar een coffeeshop gegaan. Coffeeshops zijn blijkbaar in Slowakije gewoon echte coffeeshops met koffie. Dat was ontzettend gezellig. Rond zeven uur zijn we met dezelfde groep met de trein terug gegaan naar Martin. Daar zijn we met z'n allen nog wat gaan drinken. Om negen uur zijn we naar huis gegaan en hebben we de dag afgesloten met een kopje hele zoete thee. Groep Gymnasium.