Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Martin, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Martin, Slowaakse Republiek van K.J. Pouw - WaarBenJij.nu

Maandag 10 oktober

Door: Karel-Jan Pouw

Blijf op de hoogte en volg K.J.

10 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Martin

We zijn gisteren veilig aangekomen in Martin. Vandaag gaan we naar onze partnerscholen Business School en Gymnazium om aan de presentaties te werken van de International Week in april 2017. Alle leerlingen gaan een workshop uitwerken over verschillende aspecten van de
Slowaakse cultuur.

• 10 Oktober 2016 - 12:24

Esther Simmeren:

Leuk om te lezen en erg leuk om de foto's te bekijken! Veel plezier!
    Groetjes Esther( moeder Matthijs)

• 10 Oktober 2016 - 18:45

Gea Adriana :

Dat is toch geweldig om mee te maken voor alle kinderen ? Veel plezier daar allemaal

• 11 Oktober 2016 - 10:27

Ingrid (stiefmoeder Esmee):

Echt leuk om zo jullie ervaringen te kunnen volgen. De foto's maken het extra leuk. Beetje cultuur opsnuiven, eten, nieuwe contacten en straks terug op school mooie hoge cijfers op Engels denk ik..